קייטרינג בפתח תקווה

אם כבר יצא לכם לארגן אירוע, אתם בוודאי יודעים שמדובר בהמון הכנות. מה לובשים? איפה האירוע יתקיים? כמה מוזמנים? והאוכל – מה עם האוכל? הוא חייב להיות טעים ואיכותי כי חשוב לנו שכל האורחים ייהנו ולכן חובה לבחור בחברת קייטרינג בפתח תקווה כשר שתעמוד בציפיות.

אז איך בוחרים נכון? 

המאמר הזה נכתב כדי לעזור לכם במשימה. 

1. בחרו את סוג הקייטרינג המועדף עליכם: האם אתם בכיוון של קייטרינג בשרי? או אולי מה שמתאים לכם זה בכלל קייטרינג חלבי? השאלה הראשונה שעליכם לשאול את עצמכם היא מה אתם אוהבים, וזה ברוב המקרים אמור להיות הקו המנחה לסגנון הקייטרינג שתבחרו ולא משנה אם מדובר באירוע המתקיים בצהריים או בערב. גם אם נניח האירוע שלכם מתקיים בערב ואתם מעדיפים קייטרינג חלבי, תוכלו למשל לבחור בקייטרינג של מאכלים איטלקיים כמו פיצות, פסטות ועוד. אם אתם מעדיפים דווקא קייטרינג בשרי, אתם יכולים ללכת על קייטרינג של מאכלים דרום אמריקאיים עם אסאדו משובח, צ'וריסוס ועוד מגוון בשרים איכותיים על האש או לחילופין אם דווקא בא לכם סגנון אמריקאי, תוכלו ללכת על הכיוון של המבורגרים ודיינר אמריקאי. אופציות נוספות הן ללכת על קייטרינג אסייתי או הודי, אבל זהו רק חלק קטן ממגוון האפשרויות הקיים.

2. בדקו המלצות: עניין ההמלצות הוא קריטי, כי זה עוזר מאוד לבחור נכון את חברת הקייטרינג בפתח תקווה ומקטין את הסיכוי לפספס. בדקו היטב המלצות בגוגל לגבי חברות קייטרינג ומומלץ מאוד גם להגיע לטעימות. אם אתם מכירים אנשים שהזמינו מאותן חברות, שווה גם לבדוק את חוות דעתם. 

3. בדקו את נושא הכשרות. גם אם אתם לא מקפידים על כשרות, מומלץ מאוד שהאוכל באירוע שלכם יהיה כשר לפחות בכשרות רבנות כדי שכל האורחים שלכם יוכלו ליהנות. אם בין האורחים שלכם ישנם כאלה המקפידים על כשרות גבוהה – עדכנו את חברת הקייטרינג על מנת להזמין עבור אותם אורחים מנות שיתאימו להם. 

4. ומה לגבי אורחים שאינם אוכלים בשר, או בעלי אלרגיות / רגישויות למזונות שונים? 

בעיקר כשמדובר באלרגיות מסכנות חיים, יש להקפיד הקפדה יתרה. בררו עם האורחים שלכם לגבי רגישויות או אלרגיות למזון, והאם הם צמחונים או טבעונים ובמידה ויש כאלה עליכם לעדכן בהקדם את חברת הקייטרינג בפתח תקווה על מנת למצוא עבור אותם אורחים פתרונות טעימים. וודאו מול חברת הקייטרינג שמנות עבור אורחים עם רגישויות, צמחונים או טבעונים יהיו מופרדים משאר האוכל ועם סימון ברור – זאת על מנת לא לסכן חיים וכדי למנוע אי נעימויות. 

5. ניקיון והיגיינה: מדובר בנושא חשוב מאוד, שהרי בריאותכם ובריאות האורחים שלכם היא מעל לכל. בקשו להגיע לחברה גם כדי לטעום מהאוכל וגם כדי להתרשם מרמת הניקיון וההיגיינה במקום. שימו לב אם העובדים עוטים כפפות וחובשים כובעים, האם יש הנחיה לעבוד בשיער אסוף, וכו'. 

6. כמה עולה להזמין קייטרינג בפתח תקווה? בניגוד למה שנוטים לחשוב, המחיר הוא לא בהכרח אחיד. תוכלו למצוא לא מעט חברות המציעות מגוון גדול של תפריטים במחירים שונים – מה שאומר שתוכלו למצוא תפריט שיתאים לכיס שלכם וגם יכיל מאכלים טעימים. התייעצו עם חברת הקייטרינג שבחרתם ויחד תמצאו את התפריט שיענה על דרישותיכם וגם לא יקרע לכם את הכיס. 

שיהיה לכם המון מזל טוב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *